Geoblog.pl    Jozin    Podróże    Podróż Jożina dookoła świata    Odpoczynek od podróżowania

Odpoczynek od podróżowania

Chile
Chile, Castro

Poniedziałek i wtorek to dni odpoczynku od pdróżowania. Sen, lektura, kontakty z Ojczyzną.

Jutro wyruszam na północ, ale jeszcze nie wiem gdzie. Jadę z powrotem do Argentyny, ale będę musiał zrobić jakiś przystanek myślę o Puyeuhe, za Osorno. W czwartek mam nadzieję znaleźć się w argentyńskiej Krainie Jezior - San Martin de Los Andes.

Andrzej i Renata
Andrzej i Renata - 2009-03-18 08:31
Odpoczywaj i wiatr w żagle,życzymy dalszych cudownych wrażeń,
również i dla nas.śledzimy całą Twoją niezwykłą trasę.malowniczą
i jakże naturalną, a scenka w kużni rewelacja.

Ryszard Biberstajn
Ryszard Biberstajn - 2009-03-18 14:12
Życzę Ci wspaniałych wrażeń w Krainie Jezior i czekam na jakieś zdjęcie, Szymonie.

geminus
geminus - 2009-03-18 17:09
Masz racje. Odpoczac trzeba. Browarek i dobra ksiazka a do tego totalny luzik i zobaczysz ze naladujesz akumulatory. Pozdrawiam.