Geoblog.pl    Jozin    Podróże    Podróż Jożina dookoła świata    Spacer po stolicy

Spacer po stolicy

Urugwaj
Urugwaj, Montevideo
Przejechano 20091 km

Jest ładny słonecny dzień. Robię duży spacer. Parlament, plaża, parki, place.

Jest mało ludzi. Wszyscy gdzieś wyjechali na łikend.

Wieczorem trafiam do kościoła pod wezwaniem św. Maksymiliana Kolbe.

Jutro wyruszam dalej - do Cabo Polonio albo wyruszam we wtorek.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć oraz zamieszczenia komentarzy.

Czego nie ma na zdjęciach - jeden rzeczy. Może mi się uda jutro zrobić zdjęcie Urugwajczyka z termosem pod pachą i mate w ręku, bo jest tu dużo takich.

Na koniec dodam tylko, że bardzo mi się Montevideo podoba.

bratB
bratB - 2009-05-04 20:45
hej, zdjęcia super tylko pozazdrościc...pozdrawiamy :))

Jozin - 2009-05-04 22:25
Dzięki Bracie! Pozdrawiam również wszystkich i jak najwięcej udanych wypadów nad jeziorko!

vini_devingo
vini_devingo - 2009-05-05 04:26
tak rzeczywiscie ladne miasto i piekne ale zniszczone budynki,ktos kiedys duzo pracy wlozyl w budowe miasta teraz tak jakby marnialo.Pozdrawiam

andrzej
andrzej - 2013-03-27 15:43
Coprawda to odległe czasy ale czy w Urugwaju można czuć się swobodnie polakowi w okresie naszej zimy ( myślę o kosztach dla średniaka ) ? Bo spędzałem zimy w Indiah ale chcę zmienić.

Jozin - 2013-03-28 14:35
Trudno mi powiedzieć. Ja byłem w okresie poza sezonem. Nasza zima to u nich środek letnich wakacji. Sądzę, że lepiej celować tak pod koniec zimy (naszej) albo na początku, kiedy u nich nie ma sezonu. W sezonie oczywiście wszystko jest droższe i raczej pozajmowane.