Geoblog.pl    Jozin    Podróże    Podróż Jożina dookoła świata    Park Narodowy Río Pilcomayo

Park Narodowy Río Pilcomayo

Argentyna
Argentyna, Laguna Blanca

Wstaję pred wschodem słońca - o 6.30. Idę się przejść nad lagunę. Po pomostach można dojść do wieży. Powoli budzi się życie i robi się bardzo głośno. Potem wracam się przespać, ale o 10 papugi tak głośno śpiewają, że się dłużej nie da. Poza tym zrobiło się ciepło.

Po śniadaniu idę jeszcze raz nad lagunę. Na pomoście wygrzewają się aligatory. Robię jeszcze krótki spacer po lesie. Obserwuję ptaki.

O 15 zwijam się i ruszam w drogę, bo autobus do Formosa odjeżdża o 18.15. Na szczęście podwozi mnie lokalny rolnik swoim pickupem, więc nie muszę maszerować tych chyba 8 km.

W Formosie jestem o 22. godzinę później wsiadam w autobus do Resistencia. Dojeżdżam o 1.30. Dalej na razie nie da się jechać, więc biorę taksówkę do hotelu Alfil (50 peso za noc).

Czego nie opisałem, dopowiedzą zdjęcia.

DEVINGO
DEVINGO - 2009-07-04 14:55
DROGI KOLEGO,NURTUJACA MNIE TWOJA ODPOWIEDZ NA PYTANIE TUBYLCA O ZYDACH I TWOJE TLUMACZENIE NIE DAJE MI SPOKOJU ..POWWIEM WIECEJ AZ MI WATROBA PEKA Z TWOJEGO TLUMACZENIA.pAMIETAJ MLODZIENCZE!ZYDZI JAKO NAROD ZYJA,MAJA SIE SUPER DOBRZE W ODROZNIENIU OD NAS POLAKOW.MAJA WIECEJ DO POWIEDZENIA OD NAS W NASZYM KRAJU NIZ MY SAMI POLACY,I NIE WYBITO ICH CO DO NOGI (CZEGO IM NIE ZYCZE)PRZEZ DZIALANIA WOJENNE I NIE WYJECHALI KOMPLETNIE NAWET W 68 ROKU Z pOLSKI DO iZRAELA.ZAPAMIETAJ TO SOBIE DROGI SZYMKU,BO TA WIEDZA BYC MOZE POMOZE TOBIE W PODEJMOWANIU DECYZJI ZYCIOWYCH.

Marcin P- sponsor :)
Marcin P- sponsor :) - 2009-07-05 00:04
Zyczymy Ci Szymonie duzo , duzo wrazen z wyprawy,pogody ducha i wytrwania w swoich postanowieniach.Zyj i oddychaj cala piersia.Trzymaj sie i pomysl czasem o nas :)Marcin i Asia

Pracownicy firmy Szymbar
Pracownicy firmy Szymbar - 2009-07-07 14:52
Pozdrawiamy Cię Szymonie,wspaniałe zdjęcia,zamykamy oczy i jesteśmy razem z Tobą w tym odległym świecie.

Jozin - 2009-07-07 20:56
Dzięki za pozdrowienia. Sponsor, pamiętam o Was! Powodzenia na nowej drodze życia!