Geoblog.pl    Jozin    Podróże    Podróż Jożina dookoła świata    Park Narodowy Ziemi Ognistej

Park Narodowy Ziemi Ognistej

Argentyna
Argentyna, Ushuaia

Jeszcze wtorek. Kupuję przed 21 mapę Parku Narodowego Ziemi Ognistej za 40 peso. Wracam na kemping, ale nie mogę za szybko. Zatrzymują mnie amarantowe, ceglaste i bursztynowe barwy rzucane przez promienie zachodzącego słońca.

Ok. 23 siadam przy ognisku z Eduardo, Argentyńczykiem, który pracował w Sodexho jako kucharz. Zwolnili go bezprawnie. Wywalczył pensję do końca lutego. Dzień po tym jego dziewczyna powiedziała mu, że będą prowadzić hostel na plaży na północy Brazylii. W poniedziałek tam leci. Nie będzie go 3 lata. Zaostawia mi atlas drogowy Argentyny. Po północy idę spać.

Telefon zostawiłem w kantynie, która jest już zamknięta. Pozbawiony budzika budzę się przed 10. Wychodzę o 13.

Do Parku Narodowego jest ok. 10 km. Nie korzystam z autobusów. Widoki cały czas ładne. Nie udaje się ominąć oficjalnego wejścia. Szukając przejścia, trafiam na starą strzelnicę.

teraz jestem w restauracji przed wejściem do parku, gdzie wypatrzyłem WiFi i smutno trochę, że za chwilę pozbędę się 30 peso.

Będę szedł w kierunku Lapataia i granicy chilijskiej. Następna relacja jak wrócę, chyba że coś znajdę jeszcze dalej. Nie jest tu tak dziko jak się wydaje

BPE
BPE - 2009-02-04 21:50
Ależ tam pięknie - i faktycznie jakoś swojsko (jeszcze te łubiny:-))
Pozdrawiam i życzę powodzenia

rodzina BAWK
rodzina BAWK - 2009-02-05 23:06
Hej, Bracie podziwiamy Ciebie i codziennie śledzimy Twoje wpisy, calą rodziną...Jesteśmy z Ciebie naprawdę dumni...Trzymaj się i życzymy wszystkiego najlepszego !

asiaileszek
asiaileszek - 2009-02-06 21:37
Jozin, a my jako rodzice Daniela, który podróżuje z Martynką przez Azję, też trzymamy kciuki za Twoją wyprawę i zaglądamy tu od czasu do czasu...Troszkę inne klimaty ale łączy Was jedna idea i pasja.
Tak trzymać i powodzenia!
a zdjęcia - przepiękne:-)