Geoblog.pl    Jozin    Podróże    Podróż Jożina dookoła świata    Park

Park

Argentyna
Argentyna, Mendoza

Wstaję ok. 9:30. Wybieram się na taras widokowy. Widać ładnie Mendozę i przedgórze Andów.

Potem kieruję się do Parku San Martín. Jest adne jeziorko, tor regatowy, aleja platanowa i aleja palmowa. Park jest duży. Argentyńczycy biegają, jeżdża na rowerach, ćwiczą na trawie. Spędzam tam parę godzin. Jest chłodnej niż ostatnio, ale i tak gorąco Wrcam do hostelu ok. 17. Kolacja, wołowina na improwizowanym grillu na gazie. Potem rozmowy w towarzystwie jednego kolesia z Buenos Aires, Allesandro, i Francuzów. Pojawiła się też para Norwegów, z którymi zjadłem kolację. Dają mi adres na wypadek jak bym przyjechał do Oslo.

Idę spać o 24. Jutro wyjadę w Andy (Puente del Inca), ale jeszcze nie mam biletu więc być może to będzie w środę.

Ryszard Biberstajn
Ryszard Biberstajn - 2009-03-31 10:57
Szymonie, jak zawsze trzymam za Ciebie! Wyobrażam sobie tylko, że święta w Piaskach dla rodziców będą trochę bledsze i mniej wiosenne. Pozdrawiam słonecznie!

Karol R.
Karol R. - 2009-03-31 23:19
Od czasu do czasu zaglądam w Twój blog Szymonie i muszę powiedzieć, że jestem w wielki zachwycie. Podziwiam a z drugiej strony zazdroszczę Tobie, tego co widzisz, kogo spotykasz i co doświadczasz. Trzymaj się, pamiętam o Tobie a dobremu Bogu powierzam Twoje niesamowite przygody.