Geoblog.pl    Jozin    Podróże    Podróż Jożina dookoła świata    Odpoczynek

Odpoczynek

Argentyna
Argentyna, San Juan

Postanowiłem odpocząć w poniedziałek. Dlatego spałem prawie do 11. Potem śniadanie i generalnie odpoczywanie.

Wieczorem wychodzę do supermarketu. Po wołowinę oczywiście. Zapraszam na steka Jimenę i Alberto z hostelu. Alberto okazuje się być właścicielem hostelu. W czasie podróży po Europie odwiedził Warszawę i Kraków.

Idę na dworzec kupić bilet w kierunku San Luis, jednak wysiadam wcześniej (20 peso). Jadę do parku narodowego Sierra de Las Quijadas, tam nocka, a pojutrze do San Luis, gdzie spędzę jedną noc i w czwartową noc wyjadę do Cordoby. Chyba.

A poza tym zarezerwowałem już hostel w Rosario na sobotę. W Argentynie święta wielkanocne zaczynają się w czwartek. Wtedy zaczyna się wolne od pracy, i kończą się w niedzielę. W środę wieczorem większość ludzi gdzieś wyjeżdża.

mama MarcinaP
mama MarcinaP - 2009-04-08 23:09
Zdrowych Radosnych Swiąt Zmartwychwstania Pańskiego z dala od rodzinnego domu, tradycyjnego smacznego jajka życzymy Tobie Szymku

życzliwi
życzliwi - 2009-04-09 08:17
Zdrowych,spokojnych świąt wielkanocnych życzą pracownicy biura Szymbar,-Sylwia,-Bartek,-Darek....mimo odległości jaka dzieli Cię od domu,sercem jesteśmy blisko Ciebie.pozdrawiamy

Magnolia
Magnolia - 2009-04-10 12:12
Wielkanoc to czas otuchy i nadziei,ciepła.
Czas odradzania się wiary w siłę Chrystusa i drugiego człowieka.
Zyczę Ci,aby Swięta Wielkanocne przyniosły radość oraz życzliwość.
By stały się zródłem wzmacniania ducha.
Niech Zmartwychstanie,któe niesie odrodzenie napełni Cię spokojem i wiarą,
niech da siłę w pokonywanie trudności i pozwoli z ufnością patrzeć w przyszłość...