Geoblog.pl    Jozin    Podróże    Podróż Jożina dookoła świata    Wypad na plażę

Wypad na plażę

Brazylia
Brazylia, Florianópolis

Wstałem o 8. Jak zamierzałem, spakowałem się i udałem się na plażę na południowej części wyspy. Niestety szybko rozwiały się moje plany o znalezieniu za półdarmo domku z widokiem na ocean. Faktycznie jest po sezonie, ale domki opustoszałe, tylko numery telefonów, poza tym ceny nie są tak niskie jak to sobie uroiłem w mojej poznańskiej głowie. Tak więc nie czekał na mnie tłum naganiaczy chcących mi wcisnąć lokum za każdą cenę

Pochodziłem sobie po plaży i wpadłem na pomysł, że wrócę do hostelu i tam uczynię swoją bazę wypadową, bo to najtańsza możliwość (25 reali ze śniadaniem). Jak pomyślałem tak uczyniłem i o 18 byłem z powrotem.

Plaże są bardzo ładne. Popatrzcie na zdjęcia.

beret
beret - 2009-05-11 08:04
ale zdjęć brak:(

Jozin - 2009-05-11 15:20
Jak się przychodzi na 8:04 do pracy, to nie ma zdjęć ;) chociaż cieszę się, że specjalnie przychodzisz wcześniej, żeby poczytać mojego bloga, zamiast robić to w godzinach pracy. Taka postawa zdecydowanie zasługuje na aprobatę.

Ola koleżanka Tomka B.
Ola koleżanka Tomka B. - 2009-05-11 15:30
ha ha moja zdecydowanie nie zasługuje, zawsze w godzinach pracy, ale za to jak przyjemnie się pracuje :P piękne zdjęcia, plaże i cała reszta.

Jozin - 2009-05-12 03:23
Kurde, musisz poprosić Tomka o parę praktycznych rad z cyklu organizacja czasu pracy, to prawdziwy specjalista w tym zakresie ;)

beret
beret - 2009-05-12 08:51
Dziękuję za uznanie, choć pamiętam kto był Mistrzem w tym zakresie....:)

Ola, koleżanka ..... itd
Ola, koleżanka ..... itd - 2009-05-12 09:37
eee bo w KPMG to sami nadgorliwcy pracują :)))) nie, Tomuś :P

Jozin - 2009-05-12 20:32
Tomkowi chodzi zapewne o menedżera Szeleszczący Papier...

Aslan
Aslan - 2009-07-20 12:56
Smażąc się w biurze nadrabiam zaległości czytelnicze (niestety nie mam tak dobrze zorganizowanej pracy jak Beret bądź autor tego bloga) i z jednej strony te piękne zdjęcia działają orzeźwiająco, ale z drugiej szlag chce człowieka trafić z zazdrości, jak sobie pomyśli jaki ogrom i bezmiar tego wszystkiego Cię tam otacza i z jaką beztroską możesz się w tym wszystkim zatopić...

PS. Jaki zarost... Brazylijki lecą na brodatych Europejczyków? :)