Geoblog.pl    Jozin    Podróże    Podróż Jożina dookoła świata    Rodacy

Rodacy

Brazylia
Brazylia, Florianópolis

Wstaję o 9. Na 12 jadę do Rio Tavarez, w głębi wyspy spotkać się z polską rodziną. Zostaję bardzo serdecznei przyjęty i ugoszczony, posilam się najlepszą wołowiną z grilla. Potem Adriano i Mario pokazują mi Praja da Campeche, piękną plażę, z widokiem na mniejszą wyspę, i odwożą na dworzec.

Chcę kupić bilet do Erechim, ale nie ma na dziś. Kupuję na jutro, co oznacza, że jutro już na pewno stąd wyjadę. Nie smucę się jednak z tego powodu, że mój pobyt tu przedłużył się o 3 dni, ponieważ, to miejsce to prawdziwy raj. Podobno najlepsze miejsce w Brazylii do mieszkania i życia, bezpieczne i bogate (ale też drogie).

Tak naprawdę mógłbym tu zostać jeszcze dłużej...

Swierszcz
Swierszcz - 2009-05-19 10:54
A inny "brazylijski" Polak, twierdzi, że takim miejscem jest Ilheus w Bahia :-)
Odwiedziłem go tamże...

Janas
Janas - 2009-05-19 11:33
Czytam czytam.
Siedzę w pracy i krew mnie zalewa, że ja kwitnę przed komputerem, a ty sobie plaża, słoneczko i wołowinka... Cóż, czas na obiad, bo zgłodniałem po zobaczeniu zdjęcia...

mama MarcinaP
mama MarcinaP - 2009-05-19 15:04
no i wrocilam z rekonwalescencji nad naszym pieknym morzem Baltyckim.W Kołobrzegu nie była tak piekna pogoda jaka Ty miales, ale spacery wybrzezem nalezaly do relaksujacych i przyjemnych.Czas juz wrocic na ziemie do swoich codziennych domowych obowiazku po doladowaniu akumulatorow :):):).Wyscie sie chyba z Marcinem umowili bo Twoja i Marcina broda niczym sie nie roznia:)Nadrobilam zaleglosci w czytaniu i ogladaniu przepieknych zdjec..a teraz przygotowania do najwazniejszego dnia w Marcina zyciu.Pozdrawiam i zycze wielu milych wrazen :):):):):)